Saturday, March 29, 2008

Ingen kabel på golvet


Kabelkanal uppsatt till slut. Det var på tiden.

4 comments:

Lotta said...

Fiiiint!! :-) Jag hatar lösa sladdar! Men att fästa upp kablar känns som en sån där sak som "aldrig" blir gjord. Bra jobbat! :-)

Lotta said...

Pssst! Du behöver uppdatera länken till min nya blogg. Jag dödade den gamla. Den nya finns på: http://blog.bahnhof.se/wb635053.
;-)

Martin said...

Nu har jag uppdaterat adressen, men jag kan av någon anledning inte lyckas lämna en kommentar i din blogg, så here goes:

Sådär, bloggadress uppdaterad!

Såg att UIQ 3.3 var släppt. Funkar det? När kan man köpa en telefon med det och börja leta bugga ;)


Tada :)

Lotta said...

Hej igen! Skumt! Konfigurationen på min blogg är satt på: Tillåt kommentarer = "Ja". Och Viktoria har ju lyckats att lämna en. :-) Vad händer när du försöker?

Angående UIQ 3.3 så får jag ingenting säga. ;-)

Det går inget vidare med ert Projekt Hyndekulla, men vem vet? En dag sitter ni kanske där med miljonerna och gottar er? ;-)