Saturday, January 24, 2009

Öl och förkylning

Idag har vi byggt utrustning för vårt bryggprojekt - read all about it!
Dessutom har jag blivit mer förkyld :(

Det som började som lätt snorande och seghet för snart två veckor sen har nu resulterat i att man tagit ipren för att få bort huvudvärken. Halsen har krasslat tills sig och river och kliar vilket resulterar i mindre hostattacker. Näsan är täppt men lite rinnig. Lovely.

Hoppas man mår bättre imorgon så man kan gå på ny ölprovning. Känner man sig som idag får man nog tacka nej :( Måste i vilket fall vara så nära frisk som möjligt på måndag...

3 comments:

Lotta said...

Hej Martin!

Jag har nu skrivit det första blogginlägget på över 3 månader på min blogg och flyttat den hit istället:

http://medvindeniryggen.blogspot.com/

Ja, det är samma adress som min gamla blogg hade. Jag ska flytta från Bahnhof som internetleverantör och har i helgen flyttat över bloggen till Blogspot.

Ert ölbryggarprojekt verkar för övrigt spännande! :)

Krya på dig nu!

kram Lotta

Victoria said...

Välkommen tillbaka Lotta :D

Lotta said...

Tack!! :)