Wednesday, June 27, 2007

Efter solen kommer regn, eller hur var det nu?

Regnet har nu upphört, det var banne mig på tiden. Iaf. Nu börjar det röra på sig... I måndags var jag och Vicky på Teleca på uppdragsintervju. De hade ett grymt kontor på Dockan i Malmö som de skulle flytta från nu i veckan. De ska flytta till ett eget hus på Dockan, som var grymt coolt det med. Fingeravtrycksavläsare i stället för passerkort. Det ni. Vi lär väl få svar inom en förhoppningsvis inte så lång tid.

Sen finns det ett uppdrag på G till. Det är inte Saab som tidigare nämnts här utan nåt helt annat. Det är ytterligare ett riktigt bra uppdrag att ha i CVt. Vad det är kommer väl avslöjas senare, hoppas på återkoppling därfrån snart med. Ser ut som det vankas jobb i höst iaf, och jobb kommer leda till lägenhet. Det ser man fram emot som fan.

Semestern närmar sig med stormsteg och efter mycket diskuterande, lite svärande, ett Exceldokument, några telefonsamtal och lite mer svärande är vi 3 flygresor och 1 tågresa rikare och ca 7000kr fattigare. Varken SAS eller SJ gör fan livet lätt för en. Att man dessutom klassas som vuxen och studentbiljetterna alltid är slut underlättar inte rese-ekonomin. Det blir alltså Luleå och Vickys föräldrar under v. 29. Det var banne mig på tiden. Vi har inte träffat dem på snart ett år men vi hoppas att vi kan försöka se dem minst 2ggr om året.

Och med den riktiga semstern färskt i åtanke så blir det minisemester i Göteborg i helgen i form av Metaltown och övernattning på Radisson SAS Hotell.
Följande band ska ses: Cult Of Luna, Mastodon, Meshuggah, Raised Fist, Machine Head och kanske lite Marduk och Slayer. Dessvärre blir det inte Entombed då de lirar kl 14.20 :(
Den snygga gröna tröjan jag har på mig på bilden här ovan kommer jag självklart ha på mig. Den och Global Domination äger er :)

No comments: