Tuesday, February 10, 2009

Influensablogg

Nu har jag precis ätit mitt första mål mat på ca 48 timmar. Har däremellan legat i sängen med en temperatur på mellan 39,7 och 38,2 grader som pendlat upp och ned.

I lördags kväll kände jag mig lite rosslig i halsen men tänkte inte med på det men på söndagen var det andra bullar. Nedbäddad och feber och så har det varit sen dess. Hade hoppats att man kunde återvända till jobbet imorgon men så som det ser ut nu blir det en tredje dag borta från HMS.

Jag hatar att vara sjuk.

3 comments:

Lotta said...

Krya på dig!!

kram Lotta

Pierre said...

Stackars lilla buttplugg. Ska jag komma och ta hand om dig? Pyssla om dig, mata dig? =) Gör jag så gärna. Nä, men krya på dig. Whisky hjälper mot allt.

LillEva said...

stackars.. det är aldrig kul att vara sjuk :(