Friday, January 18, 2008

Saker att göra

På jobbet har det varit rätt lite att göra senaste veckorna och kommer troligtvis gå på halv halv-fart några veckor till om jag inte helt missbedömt saker rätt. Självklart har jag klagat en del på att jag inte har saker att göra.

Räknar vi bort direkt arbetsrelaterade saker ser min "att-göra-lista" ut så här (helt utan inbördes ordning):
  • Skaffa lokal tandläkare
  • Gå med i facket
  • Prata med CSN om måndasbetalning
  • Gör klart/gör om design till Öltorget
  • Koda klart adminsystemet för HAXOR-sidan
  • Skriv ett ordentligt blogginlägg
  • Fixa kablarna i vardagsrummet
  • Korrigera exjobbsrapporten
  • Fixa ut mail om GoD-tröjor + fixa mailinglistan
  • Maila "mina mormoner"
Ja, se där ja, och här har jag gått runt och tyckt att jag inte har nåt att göra.

Kanske ska börja direkt med en av sakerna på listan, men vad?
Naj, jag tar och ser lite på TV...

No comments: