Wednesday, May 9, 2007

En nästan vanlig onsdag...

Idag var det onsdag. Eller tekniskt sett är det fortfarande onsdag, men dagar tar slut då jobbet slutar. Sen är det någon form av magisk period tills nästa dag börjar, då man slipper arbeta.

Dagen har väl gått som vanligt, veckomöte kl 10 med rolig info om att projektet flyttats ca 2 veckor framåt i tiden. Sen har man suttit med testfall hela dagen. Höjdpunkten var nog min Simpsons-referens i ett testfall. Har känt mig tvungen ända sen jag såg den grymt schyssta Kiss-referensen i en av UIQs Powerpoints för mässor.

Efter veckomötet hände en kul grej. Sandra från vårt Malmökontor satt 3 meter ifrån oss när vi kom ner till våra platser. Vi trodde hon skulle dyka upp här i Juni vilket även hon gjorde, men tji fick hon. Nu är även hon bitter i Ronneby.

Nu hade jag ju planerat att göra min stora post om Nazister och dylikt, se mitt första, eller andra inlägg här, men det är hockey på TV. Det står 2-2. Heja Sverige!

Just det, skaffade Twitter idag och skrev mitt första inlägg via min mobils webbläsare. Så otroligt nördigt. Vad har hänt med mig, jag var ju en bra nörd förut...

Nu ska det försökas laga lite middag ifall köttet har tinat... OH 3-2 Sverige!!! Woohoo!!!!

Näe, nu tar TVn prio....

No comments: