Saturday, May 12, 2007

Öljakt och hål i kroppen.

Dagens skumma titel!
Det som kanske märkts först här är väl inte detta inlägg, utan att det finns en header i bildform där ovanför. Med mig. Och en tröja från Global Domination.

Först: Öljakt.
Jag ska snart ge mig ut på Öljakt™ med Stefan och Nils. Det blir en resa som nu ser ut att gå till Stattena och Väla för att leta Svenska och utrikiska godsaker. Avgång inom 15 minuter!

Sen: Hål i kroppen.
Inte piercings eller dylikt men det hålrum i kroppen. Jag och Vicky kom via låneomplacering och grillade fläskkotletter in på min kära moster som förra året blev diagnistierad med livmodercancer och fick således operar bort livmodern. Turligt nog som vi sa hade hon inte någon användning för den vid 70 års ålder, men ändå.

Då kom tanken: Blir det inte typ ett hål kvar i kroppen där sakerna var?

Fan, nu hinner jag inte skriva mer, måste gå nu.

Mer sen!!!

No comments: